Kontakt
Agrodepo
  Dolné Obdokovce 219
  951 02   Dolné Obdokovce
  tel.: +421 919 350 623
 
 Newsletter
 Čas
 Udalosti
 Kalkulačka mien
Bankový prevod
 Nákupný košík
Košík:je prázdny
bez DPH:0.00,- €
s DPH:0.00,- €
zobraziť1 2 3  
 Novinky
02.12.2013 - Spustenie nášho nového portálu.
 
02.12.2013 - Editovať alebo pridávať viac noviniek môžte v sekcii Moduly v module Novinky.

Doručenie zásielky, ceny

Tovar do 10kg doručujeme Slovenskou poštou alebo kuriérskou spoločnosťou na dobierku. Cena doručenia v rámci Slovenska sa pohybuje od 3,50 EUR (105,44 SK) do 13 EUR  (391,64 SK) O čase dodania tovaru Vás vždy informujeme e-mail - om alebo telefonicky po objednaní tovaru. Čas doručenia zásielky: 4 aź 21 dní od objednávky

Tovar nad 10kg sa doručujeme kuriérskou spoločnosťou na dobierku.
 Cena doručenia je od 10 EUR (451,90 SK) do 33 EUR (994,16 SK). Čas doručenia zásielky: 4 aź 21 dní od objednávky.

 Po objednaní tovaru, Vám odpovieme do 24hod ohľadom presnej ceny a času doručenia.

Obchodné a reklamačné podmienky

Všeobecné ustanovenie

Nákup tovaru prostredníctovm nášho internetového obchodu môžu uskutočňovať fyzické a právnické osoby bez obmedzenia za predpokladu, že sa budú riadiť týmito Obchodnými podmienkami.

1) VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
 
Kupujúci potvrdením záväznej objednávky potvrdzuje, že akceptuje Obchodné podmienky pre dodávku tovaru vyhlásených predávajúcim. Vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim sa riadia týmito obchodnými podmienkami, ktoré sú zároveň pre obe strany záväzné.
 
2) OBJEDNANIE TOVARU A SLUŽIEB
 
Ponúkame vám možnosť nákupu priamo z Vášeho domova, kde môžete nakupovať nonstop. Objednávať si môžete jednoducho a pohodlne pomocou nákupného košíka, telefónu, e-mailu, či písomne na našej adrese.
Predmetom zmluvy je iba tovar uvedený v kúpnej zmluve – objednávke. Rozmery, váha, výkony, kapacita a ostatné údaje uvedené na našich stránkach, v katalógoch, prospektoch a iných tiskovinách sú údajmi nezáväznými a vychádzajúcimi z údajov výrobcov. V prípade nezrovnalostí Vás samozrejme budeme kontaktovať.
Zaväzujeme sa, že svojim odberateľom budeme dodávať len tovar v nepoškodenom stave a v súladu so špecifikáciami či vlastnosťami obvyklými pre daný druh tovaru vyhovujúcich daným normám, predpisom a nariadeniam platným na území Slovenskej republiky a zároveň riadne vybavenými slovenskýmí návodmi k obsluhe, záručnými listami a zoznamami pozáručných servisných stredísk, ak je to pre daný druh tovaru obvyklé.
Podmienkou pre naplnenie platnosti našej elektronickej objednávky je vyplnenie všetkých požadovaných údajov a náležitostí uvedených v objednávkovom formulári. Objednávka je zároveň návrhom kúpnej zmluvy, kedy samotná kúpna zmluva vzniká samotným dodaním tovaru. K uzavretiu kúpnej zmluvy sa vyžaduje formálne potvrdenie objednávky predávajúcim. V jednotlivých, hlavne cenovo náročnejších prípadoch, si predávajúci vyhradzuje právo k vzniku zmluvy potvrdením objednávky najlepšie osobne alebo telefonicky a úhradu finančnej zálohy kupujúcim.
V prípade, že v priebehu doby, kedy bol tovar objednaný, došlo k výraznej zmene kurzu zahraničnej meny alebo ku zmene ceny či dodávaného sortimentu zo strany dodávateľa, má naša firma právo objednávku po dohode s kupujúcím modifikovať alebo od nej jednostranne s okamžitou platnosťou odstúpiť. Rovnaké oprávnenie si vyhradzujeme aj v prípade, keď výrobca prestane dodávať objednaný produkt alebo uvedie na trh novú verziu produktu, poprípade výrazným spôsobom zmení cenu produktu.
 
3) POTVRDENIE OBJEDNÁVKY
 
Objednávka je prijatá do 24 hodín, potvrdenie objednávky vám zašleme e-mailem, o odoslaní budete taktiež informovaný e-mailem. V prípade nejasností Vás budeme samozrejme kontaktovať.
 
4) ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY
 
Každú objednávku môžete do 24 hodín zrušiť a to telefonicky, či e-mailom a to bez udania dôvodu. Stačí uviesť meno, e-mail a popis objednaného tovaru či služby.
5) VRÁTENIE TOVARU BEZ UDANIA DÔVOD

V zmysle ustanovenia § 12 zákona o ochrane spotrebiteľa, zásielkovom
predaji (zákon č. 108/2000 Z. z.) máte právo od takto uzavretej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 7 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru alebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí služby, pričom je nevyhnutné, aby bol v uvedenej lehote Váš list o odstúpení od zmluvy doručený k nám. V liste uveďte o aký tovar sa jedná, koľko stál a kedy ste si ho prevzali, poprípade uvedte aj číslo nadobúdacieho dokladu.  Tovar nesmie byť použitý. Tovar nesmie byť poškodený a ani inač znehodnotený, preto si pri preberaní tovaru, tento prekontrolujte,
aby sme sa vyhli zbytočným problémom. Máte nárok na nepoškodený tovar, čiže kontrola tovaru je hlavne na vašu ochranu, nie iba v prípade, že chcete tovar vrátiť! Tovar nám doručte na predajňu aj s nadobúdajúcimi dokladmi faktúra
dodací list, pokladničný blok. Peniaze Vám budú buď vrátené na mieste, alebo zaslané na účet, najneskôr však do 15 dní od vrátenia tovaru. Máte právo na vrátenie plnej sumy za tovar, nie však za poštovné, poprípadn balné, tieto náklady znáša kupujúci alebo za náklady spojené s dodávkou, ktoré Vám boli poskytnuté zadarmo. Takéto náklady budú vyčíslené a odpočítané z hodnoty tovaru (iba v prípade, ak hodnota týchto služieb bola uvedená na faktúre a neplatili ste za ne, inak vám  bude vrátená plná suma za tovar).
 
6) BALNÉ A POŠTOVNÉ
 
Objednaný tovar vám zašleme poštou ako dobierku. V prípade, že ste na našej rozvozovej trase budete o dodaní informovaný telefonicky alebo e-mailom. Počas potvrdzovania objednávky, je možné zvoliť spôsob dopravy a to podľa špecifikácií jednotlivej objednávky, kde sa jasne stanový cena za dodávku tovaru. Cena poštovného sa môže líšiť i podľa váhy objednaného tovaru.
 
7) DODACIA LEHOTA
 
Dodacia lehota je od 3 - 21 dní, ak nie je uvedené inak. V prípade, že nejaký tovar nebude skladom, budeme Vás čo najskôr kontaktovať.
8) VÝMENA TOVARU
 
V prípade potreby Vám nepoužitý a nepoškodený tovar vymeníme za iný druh. Tovar stačí zaslať doporučeným balíkom (nie na dobierku) na našu adresu. Náklady spojené s výmenou nesie v plnej výške kupujúci.
 
9) REKLAMÁCIE A ZÁRUKA
 
Prípadné reklamácie vyriešime k Vašej spokojnosti individuálnou dohodou s Vami a v súladu s platným právnym poriadkom. Kupujúci je povinný tovar po jeho prevzatí prezrieť tak, aby zistil prípadné vady a poškodenia. Prípadné vady je kupujúci povinny ihneď nahlásiť našej firme. Za vady spôsobené prepravcom neručíme.
Na všetok tovar sa vzťahuje zákonná lehota 24 mesiacov, pokiaľ nie je uvedené jinak. Záruka sa vzťahuje iba na výrobné vady.
 
Záruka sa nevzťahuje na:
a) vady zapríčinené bežným používaním
b) nesprávnym použitím výrobku
c) nesprávnym skladovaním 
 

Postup pri reklamácii:
1) Informujte nás o reklamácii telefonicky, e-mailom, či písomne
2) tovar zašlite ako doporučený balík (nie na dobierku) na našu adresu
3) do zásielky uveďte dôvod reklamácie, vašu adresu
4) doklad o nadobudnutí reklamovaného tovaru v našom obchode
Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, nejneskôr do 30 dní od jej vzniku, teda prevzatiu tovaru našou firmou.